Home City Fashion Feel Free Party Time Ethnic Szenerien / Dioramas
Männer / Men Basteltips / Handicraft tips Schnittmuster / Patterns Swaps & Links B*rbie & Shelly Candi & friends

Paella July 2004

Reisefieber 2004
Terry ist da! / Terry is here!




Terry and Flo unterhalten sich mit DeeDee die gerade den Wein einschenkt, als Vanina die Paella bringt.
--
Terry und Flo are talking with DeeDee who pours the wine, when Vanina brings the Paella.
Terry: Wisst ihr, ich bin wirklich sehr glücklich an der Reisefiebertour teilzunehmen, aber ich weiss auch schon, dass ich Arnold sehr vermissen werde!
--
Terry: You know, I'm very happy to participate at the Reisefieber Tour, but I just know that I will miss Arnold very much!
Terry
Flo Flo: Oh das glaub ich dir! Es würde mir auch schwer fallen, so lange von meinem Liebsten getrennt zu sein. Ich bin zwar momentan solo, aber ich weiss wie das ist.
--
Flo: Oh yes, I believe you! It would hurt me too, to be separated from my love for so long time. Tough I'm single at the moment, but I know that feeling.
DeeDee: Ich kann mir auch gut vorstellen, dass das nicht ganz einfach ist. Aber euer Wiedersehen wird bestimmt um so schöner werden!
--
DeeDee: I can imagine, that this isn't easy for you. But I'm sure, your reunion will be so much the better!
DeeDee

Home previous next 3 4 5 6 7 8

Valid HTML 4.0!